BMW GT

bmwgt1

Ovo je model o kojem će se dosta pričati, i to ne zbog novog motora i bjesnih Nm ili male potrošnje, već zbog stražnjih sjedala i prtljažnog prostora. A pričat će se i o tome da li je uistinu BMW izumio novi oblik karoserije i da li je taj oblik uopće vrijedan spomena.



Pa krenimo – prtljažnik. Ako se proizvođač potrudio oko izuma novog oblika karoserije, čovjek bi očekivao da postoji i brdo literature i opisnih brošura.  No, začudo ili namjerno, ljudi iz BMW-a ovaj oblik karoserije zovu GT. A on to nije. GT (tal. Grand Turismo, eng. Grand Tourer) je vrsta vozila sa kratkim međuosovinskim razmakom, laganom kupeovskom karoserijom sa kompozicijom sjedala 2+2.  Sa druge strane BMW-ova 5-ica GT je automobil sa 5 vrata, za 5 osoba i težine 2 tone. Pomislili bi da je riječ o HB-u (HatchBack) i bili biste u pravu. Razlog, zbog čega BMW bježi od slova H, leži u tome da su tradicionalni kupci serije 5 poslovnjaci.
E sada, kada bi BMW počeo proizvoditi hatchbacke, to više ne bi bila marka koja proizvodi sportske limuzine, već mirne obiteljske automobile. Sa druge strane Grand Tourismo automobili samim imenom daju dozu elegancije. A da bi se ogradili od te uklete riječi HB, ovom GT-u, vrata prtljažnika se otvaraju na dva načina; ili tako da se stražnje staklo diže zajedno sa prtljažnim vratima ili se staklo može fiksirati te se na taj način otvaraju samo prtljažna vrata. Eto, zato to nije HB već GT, jer ima mogućnost da se zadnje staklo ne miče.
Jeste li uvjereni? Mi jesmo ;-)

 

 

Piše: G. Krivokapić


 



 
Sva prava pridržana © DSH Mreža d.o.o. 2008 — Developing: Paralaksa d.o.o.