VOZILI SMO SUBARU LEVORG 1.6 GT-S Sport Style

levorg mala

Subaru Levorg, japanski boxer benzinac uparen sa šeststupanjskim Lineartronic CVT automatskim mjenjačem pravi je zavodnik i to gledajući iz svih kuteva. Njegov izgled je gotovo besprijekoran i naprosto ne znate sa koje strane je robusniji bolji ili uglađeniji, kako god hoćete. Niskog težišta, karavan izvedbe, s prednje strane izuzetno skladnog i dojmljivog sportskog “štiha” sa naglašenom “škrgom” na haubi jednostavno mora privući pažnju. I baš kada mislite da ste vidjeli najbolje pogled sa stražnje strane koja obiluje snagom i dodatno je naglašena s dvije široke ispušne cijevi ostavljaju vas bez daha. Dakle, Subaru Levorg je doista lijepa sportsko-obiteljska produžena limuzina i ako se nekada Japancima moglo predbaciti da kod nekih verzija zaboravljaju europsku razmaženost u pogledu izgleda i ističu samo funkcionalnost kod ovog automobila to jednostavno zaboravite. Ovo je ljepotan koji je upravo izašao iz teretane sa oštrog treninga i ako u njemu nećete biti primjećeni, nećete u ničemu. Tamna boja koju smo imali na testu izuzetno dobro mu pristaje jer neka intenzivnija uz ovakvu “građu”, bila bi pretjerana. Unutrašnjost dojmljiva gotovo kao i vanjski dio automobila. Kožna sjedala sa plavim koncem u istoj kombinaciji sa volanom, mjenjačem i unutrašnjem dijelu vrata djeluju fantastično. Automobil je opremljen gotovo svemirski, strujom upravljano vozačko sjedalo, grijanje oba sjedala, svi sustavi koji danas postoje uključujući i pametni sustav samostalnog držanja i upozoravanja napuštanja trake, kao i pametni tempomat koji prati automobil ispred vas i ubrzava odnosno koči na željenoj udaljenosti od njega. Kako smo Levorg imali u rukama preko dvije tisuće kilometara itekako smo mogli osjetiti sve blagodati i prednosti ovako opremljenog automobila te svaku njegovu tehnološku prednost dobro provjeriti. Levorg je automobil koji je određenim sustavima i tehnologijom toliko napredan da se u mnogim situacijama možete u potpunosti osloniti na njega. Pod time mislimo gotovo doslovno da onda ne vozite vi, već on. Naravno da to nije dozvoljeno niti to preporučamo ali na vanjskoj cesti sa uključenim sustavima za držanje i napuštanje trake te pametnim tempomatom ovaj automobil vozi umjesto vas u pravom smislu riječi. Na našim cestama sa tim kao i sa ostalim stvarima ima malo više poteškoća jer trake nisu svugdje pravilno iscrtane pa vas kamere ukoliko bi se u potpunosti oslonili na njih mogu “prevariti”, no ako ste na pravilno obilježenoj auto cesti a čak i naša je donekle takva, polako ćete sve više vjerovati sustavima koji rade besprijekorno i na kraju puta shvatiti da je automobil gotovo sam odradio barem polovinu vožnje. Levorg je opremljen kamerama koje prate vožnju naprijed, “mrtvi kut” retrovizora koji vas svjetlosno i zvučno upozoravaju o nadolazećem vozilu ili prepreci te naravno kamerom za vožnju unatrag. Besprijekorno pametan tempomat kojem jednostavno možete gotovo u potpunosti prepustiti automobil samo je jedan u nizu sustava koji na ovom japanskom automobilu funkcioniraju savršeno. Priključci za pametni telefon, audio sustav, mogućnosti mijenjanja brzina pomoću ručica na volanu, sportski način vožnje koji mijenja perfomanse automobila i pretvara ga u jurilicu koja se odljepljuje od ostalih na semaforu poput kamena izbačenog iz pračke, sve su to privilegije u koje se brzo zaljubite, posebno kada sve funkcionira. Sustav koji vas uz pomoć touch screen monitora vodi u dušu automobila radi odmah i bez “dodatnih pitanja” tako da na Levorgu nema stvari koju morate “shvatiti” kako radi, jer inače ne radi. Nema stvari koja malo radi, malo ne radi, kako je to na mnogim ostalim automobilima jer ovdje je sve upravo onako kako bi i trebalo biti. Znamo da vas to ne bi trebalo fascinirati već bi trebalo biti normalno, no inače to nije slučaj pa dopustite da smo tim japanskim ustupkom uvijek iznova ugodno iznenađeni.
Motor vuče linearno, snažno i bez zastajkivanja, posebno kada imate uključen sportski mod vožnje. Pri tome nije uopće bučan i nakon vrlo kratkog vremena automobil vas gotovo prisili da prijeđete dozvoljenu brzinu jer to radi sa takvom lakoćom da mu jednostavno ne možete odoljeti. Tada se čuje samo blagi zvuk vjetra u retrovizorima i pri tome nije dobro naglo pogledati u brzinomjer jer ćete se prenuti i početi kočiti kada ugledate da ste već vrlo blizu brojci 200. Takav je osjećaj voziti se u Levorgu 1.6 GT-S. Dakle možemo ga nazvati “Tihim nebeskim kruzerom” koji vas htjeli vi to ili ne jednostavno i brzo “odvaja” od ostalih.
Ocjena besprijekorna, jer ovom automobilu nemamo što prigovoriti osim djelomično potrošnje jer je benzinac. Dakle ako imate imalo težu nogu na gasu teško ćete proći ispod sedam do osam litara kombinirane vožnje, a ukoliko se baš želite isprsiti u sportskom modu na semaforu, brojka bi mogla biti i između devet i deset litara na 100 km. Užitak se ipak nečim mora platiti, no vjerujte nam isplati se jer s malo kontrole potrošnja pada u relativno normalne granice a kada želite u “nebesku vožnju” jedino treba stisnuti sportsku papučicu gasa. To u ovom automobilu, nema cijenu.


 



 
Sva prava pridržana © DSH Mreža d.o.o. 2008 — Developing: Paralaksa d.o.o.