KAKO PROTIV MASNOĆA I CELULITA

celulit prva mala

Možete redovito vježbati i uložiti puno truda u svoj izgled no ukoliko ste mu skloni celulit će se i dalje taložiti na vašim nogama i stražnjici. Pri tome svi zaboravljaju ono prvo i osnovno - promijenu načina ishrane! Najuspješniji način da ubrzate topljenje masnih naslaga a time i dobrim dijelom vidljivost vašeg celulita. Anticelulitna dijeta podrazumijeva niskokaloričnu i raznovrsnu ishranu, bogatu vlaknima, voćem i povrćem te biljnim uljima. Potrebno je konzumirati namirnice koje sadrže dovoljne količine vitamina A, E, C i K, koji poboljšavaju tonus kože te jačaju vene i kapilare. Pri tome hranu treba što manje soliti.

VODA

Voda je napitak broj jedan u borbi protiv celulita. Nemojte to shvatiti količinski jer uopće nije potrebno piti litre vode dnevno jer pretjerana količina vode neće izbaciti višak toksina iz vašeg organizma. Dovoljno je popiti litru do dvije litre vode dnevno, što mnogi zaboravljaju i nadoknađuju to slatkim i nezdravim sokovima. Gaziranu vodu treba piti u manjim količinama, jer je ona bogatija solima i izaziva zadržavanje vode u organizmu. Ipak, nemojte je potpuno izbaciti jer mineralna voda sadrži vrijedne minerale. Također je potrebno jesti sve što ima u sebi puno vode. Lubenica, mango ili šljive su odličan izbor, a uz to sadrže i dosta vitamina A i C te služe kao vrlo dobar antioksidans koji će pomoći da vaša koža ostane zategnuta.

ČEŠNJAK

Na pojavu celulita znatno utječe kofein i nikotin iz cigareta, a češnjak je jedan od boljih načina prirodnog čišćenja organizma. Češnjak ima značajnu ulogu u smanjenju pretilosti, masnoća u krvnim žilama, dokazano je prirodni antibiotik a time pozitivno djeluje i na smanjenje celulita.

RUŽMARIN

Ružmarin snažno poboljšava cirkulaciju zbog čega je odličan saveznik u borbi protiv celulita. On pomaže i probavom sustavu, ima značajnu ulogu u topljenju masti i učinkovito otklanja nečistoće koje se zadržavaju ispod kože. Pored toga, ovaj začin sadrži i supstance koje kožu čine elastičnijom, a kapilare jačima.

JAJA

Poznato je da je bjelanjak odličan izvor proteina i da ima vrlo malo kalorija. Žumanjak s druge strane ima mnogo više kalorija, masti i kolesterola, ali je bogat i veoma važnim vitaminima i mineralima poput joda, cinka, željeza, vitamina A, D, E i B12. Jaja zato treba jesti uglavnom za doručak jer stvaraju osjećaj sitosti i na taj način spriječavaju unošenje viška kalorija tijekom dana.

JEČAM

Ječam sadrži vrlo malo kalorija i od svih žitarica ima najniži glikemijski indeks. Namirnice koje imaju nizak GI umanjuju glad a time i unos prekomjerne hrane i masnoća. Pri tom organizam sporo ali stalno opskrbljuju potrebnom energijom.

KELJ

Ova namirnica je moćan saveznik u borbi protiv celulita. Bogat vitaminom C, kalijem i kalcijem, kelj sadrži i supstance koje vežu kalcij iz drugih namirnica. Ima vrlo malo kalorija i ne sadrži nimalo masti, zbog čega je idealan izbor tijekom dijete.

ĐUMBIR

Đumbir je naročito koristan za oslobađanje viška tekućine iz organizma. Osim što djeluje kao diuretik, ova biljka regulira sustav probave i snižava nivo šećera i masnoća u krvi. Pored svega toga, đumbir smanjuje apetit ali i ubrzava metabolizam i tako znatno pomaže u gubljenju kilograma. On i ubrzava cirkulaciju, što dodatno pomaže da se vaše tijelo prirodnim putem oslobodi celulita. Osim đumbira slično djelovanje dobit ćemo i upotrebom kurkume.

BROKULA

Brokula sadrži liponsku kiselinu koja pomaže u prevenciji stvrdnjavanja kolagena, kao i veliku koncentraciju vitamina C pa je time odličan izvor dijetetskih vlakana. Bogat je izvor kalcija koji je ključan faktor u borbi protiv celulita.


 



Sva prava pridržana © DSH Mreža d.o.o. 2008 — Developing: Paralaksa d.o.o.