Ferrari 458

ferarri458

Ne tako davno, V8 u Ferrari-u je bio čest kao i 13-ta plaća Hrvatskoj. No, sa novom 458-icom, i njenim 4.5 litrenim V8 motorom, život opet ima smisla i možda jednom uistinu na vrbi rodi grožđe!
Ova zvijer juri do stotke za 3.4 sekunde, ubrzava do 320km/h i tu ne staje, i to sve zahvaljujući  562 konja koja osiguravaju rezultate dostojne Enza.
Trenutno su u prodaji tri Ferrarieva V8 modela; model California sa preklopivim metalnim krovom; F430 koji uskoro odlazi iz proizvodnje i nasljednik od F430 – 458 Italia.
Iako motori potječu iz istog kalupa i oba koriste direktno ubrizgavanje, 458-ica je sposobnija za više konja i više okretaja (do 9000 okr/min.). Rezultat je manje Nm, kao kod Californie, ali bolja krajnja granica. Upravo ova kombinacija čini 458-icu toliko bržom od F430. Adrenalin i zvuk će vas tjerati da vozite ovaj bolid u visokim okretajima, no realno to vam niti neće biti potrebno.

Uz ovaj motor dolazi i automatski mjenjač sa dvostrukom spojkom koji ima 7 brzina, baš kao i California, ali sa drugim omjerima. Ono što ovaj model čini još zanimljvijim jest činjenica da je prethodno navedeni način mijenjanja brzina zapravo i jedini način. Drugim riječima, ovo je prvi puta da Ferrari nema opciju manualnog mijenjanja brzine! A to bi možda i bila mana da ovaj mjenjač nije odlično usklađen, tako da ćete uvijek imati optimalne prijenose pri nižim brzinama i na stazi.
Ono što čini 458-icu dostojnim nasljednikom F430, jest njena upravljivost. Sa motorom koji ide do 9000 okr./min., DCT mjenjačem i odličnim držanjem na cesti, pogotovo prednjeg dijela, jednostavno imate doživljaj da 458-ica siječe zavoje.
Tamo gdje je F430 bio pomalo nervozan, 458-ica ide kao bavarska lađa. A sa cijenom od 160 000 funti, bez dodatne opreme, ovo ostaje ništa doli još jedan nedostižan dječački san. 


 



 
Sva prava pridržana © DSH Mreža d.o.o. 2008 — Developing: Paralaksa d.o.o.