Citroen DS3 kabrio

C prva

Nakon prestanka proizvodnje Pluriela 2010. godine Citroën ponovno ima mali kabrio, ali plemenitije izvedbe i ovog puta nešto drukčije koncepcije.“DS3” je predstavljen prije skoro tri godine a sa preko 200.000 prodanih primjeraka širom svijeta i pokazao se kao veliki Citroënov uspjeh. Nastavak uspješne proizvodnje pokazuje nam kabriolet verzija malog automobila sa ambicioznim dizajnom i još više opcija za personalizaciju. ”DS” kabrio je jedini sa pet vrata u svojoj klasi, uz najveći prtljažnik u segmentu sa 245L zapremine.

 

Električni krov se može otvarati i zatvarati pri brzinama i do 120km/h, što je jedinstveno u ovom segmentu, a u potpunosti se zatvara za samo 16 sec. Mali kabriolet za prevlast se bori u klasi sa MINI kabrioletom i Fiat “500C”, a u ponudi će se naći tri benzinska motora: VTi 82, VTi 120 i THP 155. VTi imaju petstupanjski mjenjač, dok THP 155 dolazi sa šeststupanjskim automatikom. Potrošnja goriva ide do 4L/100km, a emisija CO2 je 112g/km. Karoserija, uključujući bočne stranice, u potpunosti se oslanja na standardni DS3, a platneni krov se električnim putem automatski namata unatrag, u tri položaja. Čitava operacija traje gotovo bešumno i poželite li krov rasklopiti do kraja, traje tek 16 sec. Ostavljena je i mogućnost ručnog otvaranja, a tada je moguće odabrati bilo koju poziciju. No, sa potpuno rasklopljenim krovom vidljivost unatrag oslanja se gotovo isključivo na poglede u vanjske retrovizore. Kao i kod standardnog DS3 i ovdje su pružene brojne mogućnosti individualizacije izgleda čitavog auta, temeljene na tri boje krova, crnoj, plavoj i sivoj prošaranoj DS monogramima. Drugim riječima, gotovo će nemoguće biti na cesti vidjeti dva jednaka primjerka, a koja god verziju odaberete bit će podjednako atraktivna. Ovisno o paketu opreme dolaze i zanimljiva stražnja diodna svjetla u 3D izvedbi.

Zvučna izolacija s dignutim krovom i dojam u vožnji je u tom slučaju gotovo kao sa standardnim modelom. Zahvaljujući bočnim stranicama vožnja je puno ugodnija nego u klasičnoj kabrio formi. Zahvaljujući standardnoj izvedbi stranica niti na lošoj cesti nije prisutan osjećaj mekane karoserije, tipičan za kabriolete.

 

Citroënov novitet trebao bi stići u travnju, a očekuje se da će biti skuplji cca. 15.000 kuna od standardnog DS3.


 



 
Sva prava pridržana © DSH Mreža d.o.o. 2008 — Developing: Paralaksa d.o.o.