Vozilil smo Fiat Doblo Combinato 1,6 MJTD

Doblo prva

Doblo koji smo preuzeli u “AutoHrvatska Automobilima” članici Poslovne grupe AutoHrvatska sa adresom u Radničkoj cesti 182, osvojio nas je na prvi pogled. Očekivali smo da radno a istovremeno putničko i obiteljsko vozilo svojim izgledom neće plijeniti dopadljivošću i željom da sjednete u njega što prije no prevarili smo se. Talijani su očito ono što inaće najbolje rade vrhunski odradili i na Doblu i iz njega napravili još jednog člana obitelji odnosno tvrtke, ovisno kakva je namjena vozila dodijeljena njegovom kupcu. Odmah na početku moramo reći da se Doblo jednako dobro snalazi u svim ulogama za koje je namjenjen i da sa takvim vozilom i njegovom nevjerojatno niskom potrošnjom možete ugodno obavljati sve vrste poslova ali i otići na godišnji odmor. Uz to osjećat ćete se spretnije i pokretljivije nego u mnogim automobilima neusporedivo više klase.

Unutarnje uređenje Dobla je Fiatovski jednostavno i bez pretjeranih i nepotrebnih varijacija na smještenost ili izbor funkcija pojedinih prekidača. Umor koji osjećamo u testovima vozila gdje iznova “tražimo” gdje se nalazi pojedina tipka ili kako se memorira određena naredba ovdje zamjenjuje jednostavnost rasporeda i bazna funkcionalnost jednog radnog automobila. To nikako ne znaći pojednostavnjenu verziju škrtosti ili nedostatka opremljenosti unutarnjeg uređenja jer Doblo dapaće ima sve što mu je potrebno i to je smješteno na pravom mjestu. Kvaliteta materijala je više nego dobra a završna obrada kod pojedinih sitnica mogla bi biti i na većoj razini. Moramo naglasiti da je osnovna namjena Dobla Combinata teretno vozilo, a ako to ponekad nehotice zaboravimo znači da je u pojedinim segmentima tu namjenu dobrano proširio, što može biti samo za pohvalu. Nosivost je 5 osoba + cca 450 kg, a zadnja vrata su klizna što uvelike pomaže i čini automobil znatno spretnijim ali i ljepšim. Inače, zadnja vrata Dobla su vrlo funkcionalna i općenito laka za uporabu a kočnica koja ih drži na neravnom terenu dobro osmišljena, što ulazak u vozilo ćini jednostavnim.

Šest brzinski mjenjač ima duži hod što kad se naviknete nije mana u pravom smislu riječi, tim više što radi točno i bez većih boljki. Mjesta u automobilu ima napretek i organiziranost unutarnjeg prostora je na visokoj razini. Visina nije upitna a stražnja klupa ima mjesta više nego što smo očekivali. Položaj vozača je fiksno povišen i daje dobar osječaj prilikom vožnje.

Agregat ovog ljepotana je turbo diesel Common rail i pogoni ga 105 KS a potrošnja je pravi biser i iznosi oko 5,5 l na 100 km. Zvuk motora se čuje kao karakteristični diesel i iako je malo bučan doima se vrlo pouzdanim. Buka motora je naravno izraženija i radi karoserijske redukcije buke koja nije bila na vrhu popisa domaće zadaće prilikom izrade ovog automobila, no to se od Dobla niti ne očekuje.

Standardna oprema našeg Dobla uključuje: Centralno zaključavanje sa daljinskim upravljanjem + preklopni ključ; ABS + EBD, servo upravljač podesiv po visini, rezervni kotač punih dimenzija, branike vozila u crnoj boji, električne podizače prednjih stakala, mehaničko podešavanje vanjskih retrovizora, lijeva bočna klizna vrata, desna bočna klizna vrata, autoradio CD mp3 player, utičnica 12V na centralnoj konzoli i u stražnjem dijelu, zračni jastuk za vozača, klima uređaj – manualni, djeljivu i preklopivu stražnju klupu, djeljivu i preklopivu sjedeću površinu sjedala. Ukupna cijena vozila koje smo vozili sa uključenim popustima i PDV-om iznosi cca 125.000 kn no moramo reći da Doblo u drugačijim verzijama opremljenosti i sa 5 stupanjskim mjenjačem možete dobiti i znatno povoljnije.

 

Malo koji Fiatov konkurent ovako uspješno pomiruje zahtjeve za prostranim i polivalentnim radno-obiteljskim vozilom privlačnog dizajna te pristupačne cijene. Štoviše, u Doblu bi mnogi kupci mogli pronaći i sasvim solidnu zamjenu za klasične kompakte, a neki čak i za razvikanije i ušminkanije obiteljske jednovolumene.


 



 
Sva prava pridržana © DSH Mreža d.o.o. 2008 — Developing: Paralaksa d.o.o.